síndrome postvacacional

On domingo, 28 de septiembre de 2008 0 comentarios

La trista realitat xoca contra l'idealisme fantàstic de les vacances d'estiu... Demà tornen un altre cop a la mateixa rutina:

- Llevar-se d'hora.
- Caminar fins a l'estació
- Esperar el tren, la renfe és realment odiosa.
- Fer transbord... renfe renfe
- Arribar... a Cerdanyola Universitat.
- Agafar el bus.... fins a la facultat de lletres...
- I caminar cap aquella estranya facultat en que les parets son de color salmó i està mig abandonada.


Dissabte nit: La nit transcorria bé, agradable, con el hombre anant al lavabo mentre parlava amb mi per la cam XD.
Com era d'esperar el vaig guanyar al buscamines, típico de la mujer xD...
Weno en realitat... jo... el hombre me ganó però va ser realment estrany ...
Per la nit... fatal a la hora de dormir .... fatal... keridilla pesááááá... dormia 5 minusts i el gat em molestava, he nat dormint a trompicones... en fin ._.
Foto: hombre noche cam :D

Diumenge: Avui a sigut un dia normal, aquesta tarda hem baixat a molins de rei, el hombre ha sigut puntual cosa estranya molto estranya. Em estat jugant a cartes i em anat a veure una exposició de coses de cine, ha estat bé. Tot això acompanyats de dos amics.

0 comentarios: