Avui dissabte

On sábado, 27 de septiembre de 2008 0 comentarios

Estava plàcidament dormida, somiant, quan de sobte he notat una estranya presencia que m'observava atentament, me aixecat de cop i quina ha sigut la meva sorpresa en trobar-me el hombre amb el seu cabell descabellat mirant-me.
Sense cap mena de dubte ha sigut una bona/estranya sorpresa! :D

En fi, com sempre m'ha estat tocant el que no sona durant una estona (típico del hombre aisss xd)

Mentre esmorzaven se li ha caigut la galeta dins la llet, i no tenia cullera, mira que li he dit: - en vols una? - No, no... . Total que al final m'ha robat la meva en un intent de desesperació per rescatar la galeta ofegada. Acte següent m'he dirigit cap a la cuina ha agafar una altra mentre escoltava la veu llunyana del hombre dient: - és igual, és igual... Quan he arribat de nou a la taula se li havia tornat a caure una altra galeta ( xDDDDDDDDDDDDDD) per sort aquest cop la recollit amb la seva cullera.

És el que té la vida; a vegades previsible altres no.

0 comentarios: