waaauu ^^

On jueves, 30 de octubre de 2008 0 comentarios


dijous dijous ^^
Com si ja fos divendres ^^!
Demà festa ñeñeñeñe :)

No tinc res millor a fer que escriure per aquí. Aburriment? segurament ._. però la veritat és que tinc son, aquesta nit he dormit poc, serà pq estava estudiant? vaaa ser q no.. xD el que passa es que vaig dormir massa per la tarda i desprès no tenia son... i na... así andamos.

Foto d'avui, hello kitty ruls mils ^^
Perquè m'agrada, perquè sí, perquè sé que al kei li apassiona tot aquest món rosa i de cors... XD
I per explicar alguna cosa...
Aquest matí he intentat llevar-me d'hora volia duxar-me (i to esos rollos) però me adormit ._.. Total, al final he anat corrents com sempre. Quan estava a punt de marxar, he entrat un moment al menjador i... oh! keridilla de mi corazón estaba allí! he anat corrents i li he fet un petó al seu pel blanc... se li ha kedat marcat de pintallavis XD... miro la hora i jo: oh no! tinc q marxar u.u! ho sento molt ojillincillillo (=keridilla) me tengo q ir!!! ... m'ha fet pena i li he intentat borrar, però ha sigut pitjor XD! semblava sang... total q dicho... es igual... haig de marxar...
Al tornar a casa... he anat a mirar-la i he vist que ara té el pel groc on abans era vermell O_O? why? xDDD i dont understand anything u.u

Hombre, tens alguna resposta per això? :P XDDDDDDD
aisss testimo kei :)

kei of my heart (L)

0 comentarios: